Längtan efter barmark

2015-02-25 // Kategori: Vardag
Idag är min längtan efter barmark extra stor. Snön ger mig ingen inspiration längre. Jag vill känna gruset under mina fötter, solen som steker försiktigt i ansiktet och andas in frisk vårluft. Jag behöver detta för att komma igång. Jag behöver detta för att få lust att träna, få lust att springa. 
 
Ikväll har jag suttit och funderat över vandringsleder. Om jag kanske ska fortsätta på Arnäsleden som jag gick 2 mil av under våren 2012. Eller om jag ska knalla hela Höga Kustenleden som jag hade som projekt i skolan, men som förstås aldrig blev av. Jag vill ut och upptäcka. Det känns som att det är dags att bjuda mig själv på en upplevelse. 
 
Ja, vi får se när jag har tid. Och vad som blir av.
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se