snö, snö, snö

2015-02-03 // Kategori: Företaget
 
Himmel och pannkaka så det har snöat. Men jag tror faktiskt att det är uppehåll nu. Bilden på snömätarstickan tog jag igår och då visade den att vi hade 124cm. Kan hända att vi fått någon cm till idag. 

Jag har ganska precis kommit hem efter en snöskovandring med ett Irländskt par. Och gissa om vi fick plumsa i snön, alltså! Helt otroligt. Jag sjönk ner till låren vid nästan varje kliv, trots snöskorna. Pensan var rejält andfådd när vi kom upp till View pointen, ska jag tala om för er. :) Men det blev en riktigt bra tur. Så nu är det bara att sätta igång med hushållssysslorna. Ved ska hämtas in!

Kommentarer




Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
→ Design: mslfoto.blogg.se